Skip to content

Vitaelife Pharma Omega 3 – opinie, cena, gdzie kupić, ile to koszty

Written by

Marzena Wielgus
[Głosów:    Average: /5]

Omega-3 jest jednym z głównych substancji, które pomagają pozostać osoba zdrowa, młoda i pełna energii. Nie syntetyzowane przez organizm – osoba staje się jego jedynym posiłkiem. Kwasy tłuszczowe omega-3 działają na poziomie komórkowym. chronią komórki przed przedwczesnym starzeniem się, pomóc w regulacji metabolizmu lipidów. W codziennej diety zawierały minimalną ilość. Ich brak nadrabia suplementacji lub regulacji zasilania.

omega-3 wielonienasyconych kwasów tłuszczowych (PUFA) są niezbędne tłuszcze – tylko w ludzkim organizmie, nie są wytwarzane. Najważniejsza z nich to:

  • DHA (DHA) – DHA. Konieczne dla normalnego funkcjonowania mózgu, jest odpowiedzialna za tworzenie i zdrowego układu nerwowego.
  • Agencja Ochrony Środowiska (EPA), – kwas eikozapentaenowy. Pomaga w transporcie lipidów, stymuluje procesy odpornościowe, zwiększa odporność organizmu na wirusy i infekcje.
  • Ala (ALA), kwasu alfa-linolenowego. Niezastąpiony pomocnik w walce szkodliwego cholesterolu. Pomaga radzić sobie w sytuacjach stresowych, normalizuje ciśnienie krwi, poprawia stan paznokci, skóry, włosów.

Zawartość

Użyteczne właściwości

Korzyść omega 3 nie jest kwestionowana nawet przez przedstawicieli medycyny tradycyjnej. Jest to jeden z niewielu suplementów diety, które zalecają samych pacjentów lekarze.

  1. stymulować wytwarzanie hormonów, zaangażowana w większości komórek reakcji biochemicznej s.
  2. Przy regularnym stosowaniu zmniejsza ilość szkodliwego cholesterolu w organizmie, szansa rozwoju poważnej choroby serca i udarów mózgu zmniejsza się.
  3. wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 istotne dla ludzi. – do syntezy komórek męskiej i neuronów mózgowych
  4. Zmniejszone emocjonalne, stres psychiczny, zwiększając produkcję serotoniny. Zmniejszone prawdopodobieństwo zachorowania na depresję.
  5. Pomoc syntezę hormonów i sterydów.
  6. Przekaż do utlenowania tkanek ze względu na uczestnictwo w procesach jej transportu.
  7. Dobra wpływ na serce, jego aktywność skurczowa.
  8. Wspólne Tkanki stają się bardziej elastyczne. Zmniejsza nasilenie bólu w chorobach stawów.
  9. zapobiegania rozwojowi alergii, autoimmunologiczne choroby układowe, zmniejszyć intensywność procesów zapalnych.
  10. Regularne spożywanie ma pozytywny wpływ na pamięć, uwaga.
  11. Poprawa kondycji skóry, włosów, paznokci.
  12. Zwiększa odporność.
  13. Zwiększa odporność organizmu na stres, stresu fizycznego i psychicznego.
  14. Zwiększona produkcja kortyzolu.
READ  Intoxic - opinie, komentarze, cena, gdzie kupić

thete brbe bodybuider1 Vitaelife Pharma Omega 3   opinie, cena, gdzie kupić, ile to koszty Omega-3 dla sportowców – obowiązkowy dodatek do codziennej diety. Regularne przyjmowanie zmniejsza lepkość krwi, normalizuje ciśnienie krwi. Wzmocnienie naczyń krwionośnych, serca dostosować łatwiejsze. Skraca okres regeneracji po intensywnym wysiłku. Ulepszona odpowiedź, szybciej silniejszy wzrost beztłuszczowej tkanki mięśniowej. Lepiej wchłaniać wapń, zmniejsza poziom stresu psychicznego w trakcie szkolenia.

Zawartość w produktach

organizmie kwasy te nie są syntetyzowane, konieczne jest, aby zawrzeć w pożywieniu, które zawierają kwasy tłuszczowe omega-3. Są to zarówno warzyw i karma dla zwierząt. Głównymi źródłami kwasów omega-3 są:

  • morza i ryb morskich tłuszczowe (szczególnie małe, co znajduje się w dolnej części łańcucha pokarmowego: sardeli, makreli, śledzi i sardynek oraz pstrągi, plamiaków, tuńczyk)
  • alg;
  • mięso zwierząt dzikich
  • musztarda, olej lniany lniankowego i
  • szpinak
  • W liście portulaka;
  • Chia.

Zawartość kwasów omega-3 z oleju lnianego, sardynek tłuszczowymi są szczególnie wysokie. Oba te produkty mogą być traktowane jako Champions zawartości kwasów tłuszczowych omega-3. Ale łatwo złamać, stają się bezużyteczne pod wpływem temperatury, światła, powietrza. W związku z tym preferencji dla solone, marynowane ryby, surowe sałatki z olejem roślinnym. Kiedy za pomocą nakrętek, jako źródło kwasów tłuszczowych omega-3, nie zaleca się ich wstępnego smażenia.

Dzienna stawka

Jeśli chodzi o dawkę dobową lekarzy opinie rozchodzą. Niektórzy uważają, że najbardziej skuteczną niskiej dawki omega-3 w ilości od 0,5 do 2 gr. dzień. Inni uważają, że organizm potrzebuje więcej niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. – nawet do 1 grama na każdy procent tkanki tłuszczowej

optymalne dzienne normą omega-3 w zależności od wielu lekarzy, 1-2 g na porcję do trzech razy dziennie, czyli od 3 do 6 gramów dziennie. Zalecana dzienna dawka zależy od celu dopuszczenia.

  • Zapobieganie, obniżenie poziomu cholesterolu. Brać w małych dawkach do 1,5 gramów dziennie.
  • Omega 3 w kulturystyce. Używany do szybszej rekrutacji masy mięśniowej. Trwać do 3 gramów na dobę.
  • Pomoc w utracie wagi. Do normalizacji metabolizmu podawanego 3-4 g dziennie.
READ  Vitaelife Pharma Vitamin D3 - opinie, komentarze, cena, gdzie kupić

Kardiolodzy polecić zdrowych osób dorosłych w zapobieganiu chorób serca, wziąć 300 mg kwasów tłuszczowych omega-3. Osoby z chorobą wieńcową zalecana dawka może być zwiększona do 1 grama. Brać bez przerwy.

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   opinie, cena, gdzie kupić, ile to koszty Ważne! W europejską Ministerstwo Zdrowia zaleca się za wystarczającą do spożycia się nie więcej niż 1 g kwasów tłuszczowych omega-3 w ciągu dnia.

Jak wziąć omega-3

Dokładne instrukcje można znaleźć na opakowaniu danego leku. Wolne kwasy omega-3, kapsułki, co najmniej – w postaci ciekłej. Ilość leku na pojedynczej dawki będzie się zmieniać w zależności od sposobu wytwarzania i jego dawkowania.

Kapsułki Podejmując popijając dużą ilością czystej wody. Brać jednocześnie z posiłkiem lub pół godziny po jedzeniu. W zależności od stanu danej osoby, w celu przyjmowania i dawki leku podawanej od 2 do 6 kapsułek na dzień.

Przedawkowanie omega-3 jest bardzo rzadki. Objawy przedawkowania – nudności i wymioty, ból w żołądku i trzustce, rozstrój żołądka, biegunki. Ale nawet bez przedawkowania omega-3 mogą powodować niepożądane skutki. Wymowa działanie przeczyszczające. Są narzekania smaku ryb w ustach. W rzadkich przypadkach, nie ma reakcji alergicznej. S

Główne rodzaje leków

Dodatki omega-3 dostać się na różne sposoby. W aptekach można znaleźć kilka rodzajów suplementów diety.

  • koncentrat naturalny olej rybny. Kwasu zawiera w postaci triglicerydów.
  • rafinowany olej rybny. Kwas z przetwarzaniem mieć postać estrów etylowych. Leki te nie są bardzo skuteczne. Niektórzy nie używać, ale to jest niewielki.
  • Przywrócono trójglicerydy. Wytworzono z rafinowanego oleju z ryb przez przeniesienie kwasów tłuszczowych, z wytworzeniem triglicerydów.
  • oleju z kryla i zielonego małża. Stosunkowo wysoka zawartość fosfolipidów i trójglicerydów.
  • Olej z alg. Wyższe stężenie triglicerydów w porównaniu z olejem rybnym.
  • Podskórnie tłuszczu uszczelce.
  • ​​ziołowych. Dostać się głównie z nasion lnu, orzechy włoskie, nasiona Chia.

Przydatne dodatki są wszyscy bez wyjątku, ale są one trawione przez organizm w różny sposób.

Jak wybrać odpowiedni lek

Nie mylić z leku należy uważnie przeczytać skład i instrukcje. Proszę zwrócić uwagę na następujące punkty.

  1. Wybierz suplementy z przewagą EPA i DHA. Są one bardziej korzystne dla organizmu.
  2. ilość kwasów w kapsułce. Lepiej wziąć preparatów o wyższym stężeniu.
  3. formie. Dodatki w postaci estrów etylowych (ee) są słabo absorbowane. Lepiej jest, aby dać pierwszeństwo do produktów opartych na wolnych kwasów tłuszczowych, triglicerydów, fosfolipidów. W kompozycji, będą one wymienione w FFA, TG, PLS.
  4. witamina E. suplementacja witaminy E jest lepiej wchłaniane i dłużej worknot.

Najlepszy Suplement – olej rybny. Bardziej efektywne małże olejowe lub kryla. – Nasze apteki są rzadkie

Przeciwwskazania

Pomimo użyteczne właściwości kwasów tłuszczowych omega-3, posiada parę przeciwwskazań. Przed podjęciem pewien należy upewnić się, że masz je:

  • Nadmiar spożycie witaminy D i wapnia.
  • Alergiczny do oleju rybnego.
  • zapalenie trzustki, kamienie żółciowe.
  • niewydolności nerek.
  • Usterki tarczycy.
  • aktywna forma tuberculosis.

W innych przypadkach suplementacja kwasów tłuszczowych przyniesie tylko korzyści. Ten dodatek nie jest dla jednego przyjęcia. W celu uzyskania stabilnego wyniku konieczne jest podjęcie olej rybny lub inny lek, omega-3 regularnie.

Previous article

NonStop 24 - opinie, cena, gdzie kupić, oryginalne

Next article

Onycosolve - opinie, komentarze, cena, czy warto kupić?
Font Resize